Tecrübeli anneler yardım edinnn
Bebeğim 3 ay 1 günlük yaklaşık 10 gündür uyuturken çok zorlanıyorum akşam 8 gibi uykusu geliyor biraz mizmizlaniyor ve uyutuyorum 10 dakika sonra öyle bir ağlıyor ki sanki bir yerini böcek isirmis gibi.
Neyse sar başa tekrar uyutma seansı başlıyor ama bu ağlaması bir saat sürüyor sakinleşip öyle anc ak uykuya dalıyor
Yani gercekten ne yapacağımı şaşırdım artık ve her akşam bu ne kadar sürecek anlamıyorum ayrıca gündüz uykuları da bu şekilde…..
Ne yapmam lazım gerçekten çok çaresiz hissediyorum