1 ay sonra eşimin doğum günü. 8 yıl sevgili kaldık. 1,5 yıldır da evliyiz. Almadığım bir ev kaldı bir araba😂😂 yani şu an ne alayım diye düşünüyorum artık. Bana fikir verir misiniz güzel anneler💙
Ha bir de bu aradaaa, geçen yıl ailesiyle kutlamıştık bu yıl başbaşa kutlamayı düşünüyorum. Nasıl bir atmosferde kutlamalıyım sizce? Ortamı nasıl kurmalıyım ?