Merhabalar safra kesemde 5 mm taş olduğu ve ameliyat olmam gerektiği söylendi. Sadece bir kez şiddetli ağrım oldu sonrasında ilaç kullandım ve ağrılarım bitti. Ama doktorlar ameliyat olmamı öneriyorlar. Oğlum 1 yaşında onu kucağıma alırken ederken zorlanır mıyım aynı durumu yaşayanlar var mı ?? Ben pek olmak istemiyorum ağrım yok diye ama korkuyorum da.