Feyekum vıchy çok güzel dokusu falan. Eczaneden önce tester aldım sonra çok beğenip satın aldım. La eochenin de güzeldi dokusu ama şu küçük olup akıtma yeri kenardan olan değil, başka formuydu onu da beğendim. Ben yüzü parlak göstermeyip matlaştırıcak güneş kremi seviyorum vıchy ve la rochenin o dediğim kremi güzeldi