Merilayda07 Kızlar oğlum 29 günlük başlarda hafif sarılık vardı atlattık çok şükür yüzü felan sarı değil ama gözlerinde hala hafif Sarılar var neden gözlerinden geçmedi acaba ?
Sare_nuhaninannesi_05 Merilayda07 doktorumuz sarılık en son kendini yüzden atar demişti canım 🥰 alttan üste doğru ilerler sırası dedi ilk ayaklar vs vs🥰
Bssraa2 Merilayda07 sarılık aşağıdan yukarı doğru rengini açar mesela benm bebeğimin göbek deliğine kadar sarıydı sonrası kendi rengiydi en son gözlerden gider ve yüzden gider :)
kizinaasikbiranne Merilayda07 biz 50 gün falan çektik sarılığı en son gözlerden gidiyor benimde en son gözlerinde kalmıştı attı ama şükür 🤲🏻
kizinaasikbiranne Merilayda07 geçmiş olsun korkmayın bol bol emzirin ya da mama verin beslenme şekli nasılsa artık en kısa sürede atar inşallah
Hanzadeeee 3-4 aya kadar sürebiliyormuş canım merak etme bizde de durum aynı 2 ayligiz hala gözde sarılik var. Kafana takma normal hayatına devam et birden geçecek diyorlar . Varsa imkanın emzir güneşe tut