Asya_bebek ben 4 aydır sağarak veriyorum düzenli sağımda azalma olmuyor ara ara oluyor düzeliyor. Avent kullandım ben arkadaşım vermişti bozuldu sonra wee baby kullandım memenundum kablosu koptu garantiye gönderdim görümcemin eski nesil lansinoh var şuam onu kullanıyorum. Ama saat aralığı çok önemli ben 6. Aya kadar 3 saatte bir sağdım gece dahil. Şimdi 3,5 saate çıkarttım 1 ay sonra 4 saate çıkaracağım yavaş yavaş