Ozgeilay gece de bağlamayın. Gece bağlamak süreci uzatıyor. Doktorun gece külot bez takın demesine şaşırdım. Yanlış yönlendirme yapmış. İlk geceler altına illa ki kaçıracak. Ben de gece gündüz aynı an da bıraktım. İlk iki gece altına bir kez kaçırdı. 3. Gece kendi kalktı yaptı. 4, 5, 6. Geceler hiç kaçırmadı sabaha kadar hiç tuvalete de kalkmadı tutmayı öğrendi. Eğer gece yatmadan önce bir şeyler içerse kaçırıyor onun dışında hiç kaçırmıyor