Basak71_ Kız bebeğinizin organını nasıl temizliyorsunuz içinizde siliyor musunuz bazen yan iç taraflarında beyazlık oluyor ıslak mendil ile değilde temizleme pamuğunu kaynatılmış su ile alıyorum böyle akıntı gibi
Ebruferit Basak71_ benim kiz bebeğim yok ama silmek yerine arada bir de yıkarim kakasını falan yapınca sizde öyle yapın isterseniz yıkayın
Bsradker Benim de bebeğimin pişik kremi falan bulaşıyor yada kakası bende o sekilde temizliyorum hemşire çok bastırıp ayırmadan saf pamuk ve suyla o sekilde temizleyebilirsin demisti
Basak71_ Bsradker bastırmadan pamuğun ucuyla aldım sonrada acaba yanlış mı yapıyorum almakla çünkü yapışık gibi
Bihter O akıntıyı tamamen temizlemene gerek yok o kendini temizliyor akıntıyla siz içini önden arkaya doğru temizleyin yeterli. O beyazlıklar çok yapışkan zaten çıkmıyor uğraşmadıkça
Basak71_ Ebruferit havalar soğuk seyrediyor ondan yıkamıyorum banyodan banyoya yazın her gün yıkardım