AlpTunam dişlerin hepsini çıkardı mı? Bizdede yoğun aralıksız salya vardı, hiç geçmeyecek sanıyordum. Sürekli önlük takıyordum. gün içinde de sürekli değiştriyordum, bazen önlükten kıyafetine içine bile geçiyordu ıslaklık. 20aylıkken azalarak tamamen bitti ama bir aydır yine eskisi kadar yoğun olmasa da salya tekrar başladı. Son 4dişimiz kaldı ve 2sini çıkardı çıkaracak, etten görünüyor patlamak üzere. Ben ona bağlıyorum. 23aylık bu arada.