BaharKarakuzu Evet, aynı :/ En azında yalnız değiliz 😅 Ben de sütten olduğunu düşünüyorum; şu an kırılma noktasındayız, az geliyor diye savaşıyor memeyle; sütüm var olduğunu düşünüyorum, sıkınca çıkıyor; sürekli veriyorum bir tarafı diğer tarafını… şişeden vermek istemiyorum, verirsem bir daha meme almaz diye düşünüyorum. Bakalım, bu da geçecek :)