Kızlar normalde adetim hep gecikir 20 aylık bebeğim var doğumdan 1 yıl sonra adet olmuştum. Hamilelikten öncede düzensizdi sonra da düzensizdi şuan günüm fazlasıyla gecikti test yaptım tek çizgi çıktı kan verdim bugün bu sonuç çıktı anlayan varmı acaba yardımcı olabilir misiniz. Korunma olarakta geri çekilme ve kondom ile korunuyorduk. Beta hcg <0.100 sonucum