Newmommmm Yeşilliğin içinde küçük bi salyangoz varmış ve galiba ben onu yedim. Acaba bir şey olur mu ? Aklıma Çinliler geldi onlarda çiğ çiğ yiyor ama benim bünyem alışık değil acana bir şey olur mu ? Komik ama ciddi bir durum
Ysgl26 Newmommmm haha bişey olmaz işyerinde benim de salatamdan çıkmıştı çatır çutır çiğnedim aa taş geldi diye çıkardım baktım salyangoz .. yarısını yemişim 😂bidaha da dışarda yeşillik yemedim asla.. şifa olsun proteindir iyi olur
Newmommmm Ysgl26 bu mesajdan sonra kendi halime bir kez daha güldüm. 😁 Arada bir mide ağrısı oluyor psikolojik mi yoksa bir şeyler mi oluyor bilmiyorum