Merhabalar herkese 3 4 gündür cok yoruldum burası aklıma geldi bana yardımcı olabilir misiniz 6 aylık emerek uyuyan bebeğim var son 4 gündür emerek uyuyor yatagına tam koyacam çığlık çığlığa yaglıyor asla susmuyor tekrar meme verene kadar 40 dk direndim ugrastım susmadk meme verdim sustu uyudu tekrar koyacam yatagına aynı nasıl ilerlemeliyim sizce diş dönemi mi o yüzde yüzden mi böyle