Merhaba ben cayirbasi ek hizmet binasında tam 40 gün (ikiz gebelik erken doğum riskinden ) yattım. O kadar cok ilgililerdi ki doktorlar olsun hemşireler olsun temizlik bölümünde çalışanlar olsun hepsiyle arkadaş olmustuk ve Cook temizdi kesinlikle özelden farkı yoktu yemekleri de çok güzeldi yine olsa yin orada yapmak isterdim öyle söyleyeyim 🤗