Kızlar oğlumun kan değerleri çok düşük 2 aydır takviye alıyoruz ama tek bir ilerleme yok sürekli yorgun sürekli halsiz göz altları çöküyor olduğu yere yatıyor ve anlık dalmaları var doktorumuz muhakkak her ay baktır dedi şimdi tekrar randevu alacağım değerlerde bir iyileşme var mi diye ama hiç sanmıyorum çünkü hep yorgun 10-20 dakika çok aktif 1 saat hep dinlenir pozisyonda 😔 Bu durumu yaşayan var mı aranızda ?