Merhaba 8 aylık kızımın elleri ayakları hiç durmuyor. Sürekli dans eder gibi hepsini aynı anda kıvırıyor sallıyor. Bezini üstünü değişirken falan hiç sakince değişip kaldıramıyorum. Sürekli bir dönme, gitme, emekleme istiyor.
Bez değişirken çaba göstermekten yoruldum artık. Bu durum bu aralar kafama takılmaya başladı. Bir tür rahatsızlık mı normal mi bilemiyorum. Bu sebeple doktora gitmeli miyim? Bebeği bu kadar hareketli olan var mı?