GayeAlparslan 2,5 aylık oğlum knkasını yapamıyor. Kabız oldu. Bugün zorla keçi boku gibi küçük ve katı yaptı. Kabızlık nasıl geçer
Paramedik16 GayeAlparslan biz mamalarına 1 ml zeytinyağ koyuyoruz ama doktorunuza danışın bize doktorumuz söyledi (ikizler) 3.5 aylık zeytinyağla karnına saat yönünde masaj yapıyorum poposunada sürüp hafif uyarıyorum 6 gün yapmazsa fitil koyun dedi gliserin fitil yarım uyguluyorum makattan ama dediğim gibi her bebek farklı bi doktor önerisi alın
seherkocoglu GayeAlparslan benim kızım 10 gün kaka yapmadı doktor söylemişti 10 gün bekliycez diye!. Sonunda fitil vermiştik öyle yapmıştı. Emziriyorsan eğer kayısı hoşafı yemeni tavsiye ediyorum zaten 3.5 ay gibi toparlayacaktır Onun haricinde göbeğine zeytinyağı ile masaj yap ve ağzından bi çay kaşığı zeytinyağı ver. Ama lütfen dikkat et. En kaliteli zeytinyağlarından olsun çünkü bedeni çok savunmasız
Su4835 GayeAlparslan doktorla konuşup prebiyotik kullanın ilaç değil zaten bağırsakları düzenliyor daha rahat yapar bu şekilde biz makat çatlağı oldu ıkınmaktan Allah korusun.mama kullanıyorsanız dr kontrolünde prebiyotik ve biraz su vermek şart gibi. Her bebek farklı mama da kabız yapmış olabilir ne kullanıyorsunuz
Su4835 GayeAlparslan zeytinyağ alışkanlık yapar diye bize önermedi fitil de son çare diyorlar sizin sıkıntı prebiyotik ile çözülür diye düşünüyorum şimdiye kadar neden vermemiş şaşırdım 😔 bizimki ağlayarak ıkınmaktan kıpkırmızı olurdu ve dediğiniz gibi keçi b* ku gibi yapıyordu şimdi düzeldi iki günde bir de yapsa yumuşak en azından
GayeAlparslan Paramedik16 zeytin yağı verdim bir çay kaşığı popsunu ve karnınıda zeytin yağıyla ovdum fakat sadece minicik katı bir kaka yaptı. Huzursuz ıkınıyor ama yapamıyor.
mervealtylr GayeAlparslan benimde aynı o gün yapmayınca sabah ıkına ıkına mahvoluyor bemde ne yapcağımı şaşırdım fitille geliyor zeytinyağda işe yaramıyor artık hergün fitilde vermek istemiyorum
GayeAlparslan mervealtylr benimki yaptı sonunda sabah aç karnına 1 çay kaşığı zeyten yağı verdim akşam üstüde zeytin yağı ile karnını ve poposuna masaj yaptım. Akşam kakasını yaptı. Poposunu zeytin yağı ile uyarmanız işe yarayabilir.
seherkocoglu GayeAlparslan ayrıca doktorumuz poposuna zeytinyağı sürmemizi önermedi. Alışkanlık yapar ve hep sizin yapmanız gerekir doğan seleksşyonu bozarsınız demişti
GayeAlparslan Esrayigit_49 2 ay 18 günlük doyuyor ama bazen 150 cc de verdiğim oluyor sabah ilk uyandığında ve akşam özellikle güzel doyması için 150 cc veriyorum gün içinde 120 cc veriyorum.
GayeAlparslan seherkocoglu 3 gün bekliyorum yapamazsa aynı dediğiniz gibi zeytin yağı veriyorum. Manisa kırkağaçta özel zeytin yağı gettirdim doğal onu kullanıyorum.
GayeAlparslan seherkocoglu anlıyorum ama çocuk çatlıcak gibi ıkınıyo fakat yapamıyo onu öyle sancı çekerken görmeye dayanamıyorum rahatlaması ićin sürüyorum ama bunu sürekli yapmıyorum tabiyki daha 2 ay 18 günlük ve 2 kere yaptım bu zamana kadar son çare yapıyorum alışmaması için
seherkocoglu GayeAlparslan bence bi doktorunla konuş biz burda ne desek boş takipli doktoru en doğrusunu bilir.
Esrayigit_49 GayeAlparslan 1ay 1 günlük 100 ml veriyorum saatide 2 saate bı bazen 2 buçuk taş patlasa 3 saati bulmuyor acikmasi
GayeAlparslan Esrayigit_49 çok normal bebekler 2-4 haftalar arasında her öğünde 90 cc mama yemesi gerekiyor. 1. Ayda mide kapasiteleri 125 cc ye kadar büyüyor. Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz