Bebeğim 38.haftada doğdu şu an tam 2 ay 22 günlük 1 haftadır gündüz her şey çok yolundayken yalnızca akşam uykusuna geçerken 1 saate yakın ağlama krizine giriyor ne yapsam susmuyor bir süre sonra kendi yorulup uyuyor ama bittim artık nedir bu ne zaman geçecek bileniniz varsa yardım edin 😭