[silindi] kızım da 2aylık ve 2haftadır falan geceleri 4-5saati bulan uykular uyuyor,önceden 2saatte bir uyanırdı artık uyanmıyor acıkınca hemen uyanıyor ağzını şapırdatmaya başlıyor😃😃gündüz bazen 2-3saat aralıksız bazen 1 saat bazen de kısa kısa uyuyor daha düzene girmedi.. kilo alımımız bizim de iyi, bence gece uzun uyuması normal çünkü artık gündüz uykuları eskisi gibi uzun ve sık değil, diye düşünüyorum😊