Anneler merhaba kızım 27 aylık olmak üzere 9 10 aylıktan beridir sık sık burnunu fizyolojik ile yıkıyorum. Daha doğrusu alıştı 3 4 güne bir yapmazsam gece tıkanıyor ağlıyor bu sefer uykusu bölünüyor özellikle dışarıya çıkmışsa o gün. Doktor günde 20 kez bile yapsan birşey olmaz dedi aslında ama son 2 haftadır neredeyse hergün gece yatmadan sıkmaya başladım çünkü daha sık tıkanmaya burnu dolmaya başladı. Mevsimsel bir durum da olabilir bilemiyorum dediğim gibi doktor da sorun yok diyor ama hergün hergün de çocuk artık bıktı serumu görünce “birşey yok birşey yok” diyerek huysuzlanıyor nasıl tekrar 3 4 güne bir olarak yapabilirim odasında hava nemlendiricisi de var gece mutlaka açıyorum biraz fikire ihtiyacım var 🙏