nurze01 Bebeğim daha 16 günlük. Bugün sağlık ocağına kontrole götürdüm. Hemşire süt arttırıcı vitamin kullanabilirsin dedi. Önerebileceğiniz memnun olduğunuz markaları yazabilir misiniz kızlar?
menekse_kaya34 nurze01 vitamin değilde benim ve çevremin kullanıp memnun olduğu süt çayı var o kadar güzel süt yapiyorki araştırın trentyolda yorumları okuyun isterseniz deli gibi süt yapıyor bebekteki gazida alıyor efsane birşey adı Ziya dede bitkisel süt çayı araştırın isterseniz
Omerasaf07 nurze01 evet rezene de etkili ben bitki çaylarını saymamıştım rezene etkili ama en çok bol bol su ıcmek etkılıyor sütünüzü ısırgan otu çayını da duymuştum ama henüz denemedim (deneyeceğim) ben bir de kuru dut çayı ıcıyorum o da çok etkılı