Betul_61 Kizlar ya bebeğim 5 gündür büyük tuvaletini yapamıyor bu gliserin kansuk fitili vermiş di doktor bize onu kullansam olur mu kullanan varmı aranızda yardımcı olabilirmisiniz bana nolursunuz
birkedibirbebe Betul_61 anne sütü mü alıyor bebeğiniz benimki de anne sütü alıyor 7 günde bir yapar tuvaletini doktor fitil önermiyor ama kabız değil yapınca kovamı normal
1bebek1kedi Betul_61 kızım 3 aylıkken yarım kullandım, sadece eninden 2ye kestim doktor tavsiyesi ile, (bu arada 4.5 kiloydu kızım) sadece anne sütüyle besleniyor ve 5.günden sonra rahatsız olup ağlıyordu, çok rahat ettik bu fitille.
Beybisibeybisi Betul_61 anne sutu mu aliyor sadece mama da aliyor mu 2 sy icin hem enden hem boydan 2 ye boluyorsun oyle yapicaksin baya inceltip
Beybisibeybisi Beybisibeybisi sadece anne sutu aliyorsa biz 20. Gunleri bie gorduk🫣 gastrocumuz vardi ozelde 10 15 gunde sorun uok demisti karni sis degilse aglamiyorsa huzursuz degilse vs bekle demisti 19 20 ye yaklasinca mecbur veriyorduk fitil
Betul_61 Beybisibeybisi yok öyle bir sıkıntımız yok çok şükür ağlamıyor huzursuz değil karnı da şiş değil çok şükür
Beybisibeybisi Betul_61 biz hem enden hem boydan bolduk doktor kendi de oyle yapti kalin aslinda baya 2 ay icin catlak yapmasin.. sokuyorsunuz biraz bekliyorsunuz poposunu sıkıyorsunuz 1 dk sonra vs altini bezliyorsunuz genelde hemen cvp veriyor
birkedibirbebe Betul_61 rahatsız olmuyorsa bence fitil kullanma çünkü makat çatlağı yapıyor bebeklerde biizm doktor önermiyor bizde 4 aylık olacağız yaklaşık bir aydır böyle
Beybisibeybisi BenMathilda canim cok sorunlar yasadik aylarca sonra artık tedaviye basladik duphalac kullandik once ise yaramadi dulcosoft kullandik 3 ay kadar biraz da beslenmeye ozen gosterdik muz patates hala sinirli yer oglum bol bol yulaf ezmesi kayisi hurma yedirdim o donemlerde kendim de yemedim emziriyorum diye sise sise kayisi suyu yaptim onlari ictim vs vs oyle oyle geçti ama hala 2 gun ust uste muz yesin zorlaniyor :((
tarcinnn Betul_61 bebeğiniz kaç aylık? Sadece anne sütü mü mama da alıyor mu? Ek gıda ile mi besleniyor. Ağlıyor mu ya i fitil kullanmadan önce cevaplanması gereken çok soru var
Betul_61 tarcinnn sadece anne sütü alıyor daha iki aylık bugün iki aylık olduk kilosu 5.200 gramm ağlaması ağrısı yok sancısı da yok
BenMathilda Beybisibeybisi yan benim bebis de 10 gün yapamıyor vs ama kıvamı normal su gibi. Sizin kıvam katı idi sanırım
tarcinnn Betul_61 o zaman 10-12 güne kadar rahat durur. Sakın vermeyin fitil. Fitil çok çok zor durumda kalınırsa veriliyor. Makat çatlağı yapabilir çünkü