Hanımlar merhaba ben 6 marta sezeryan oldum kanama ne zmn kadar devam edicek ilk zamanlarda geliyordu sonra durdu beyaz akıntı gördüm sonra tekrar kanama oldu sonra gene durdu dunden beri gene aktifleşti ama fazla gelmiyo leke tarzı bezi kirletiyor sadece bu nezmn kadar böyle olucak