Arkadaşlar normalde 26 sında adet oluyorum doğrusu geçen ay öyle oldu bu ay gecikti iki gün dün test yaptım negatif çıktı 🙄 gebelık düşünmüyorum şimdilik soğan kürü de yapıp içtim gebe değilimdir dimi gebe olsam adetim 2 gün gecikti çıkardı kızımda reglime 1 hafta kala testte cıkmıstı çünkü