gzm_06 Arkadaşlar merhaba. Doğumdan 2 ay sonra birkaç damla kan geldi. Adet oluyorum sandım ama devamı gelmedi birkaç damla ile kaldı. Böyle birşey yaşayan var mı aranızda?