Fahriye1987 Mamayı nasıl hazırlıyorsunuz? Her seferinde suyu kaynatıp soğumasını mı bekliyorsunuz? Ben kaynatıp üstüne içme suyuyla ılıtıyorum ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum
benkosarim Fahriye1987 Ben de öyle yapıyorum her zaman kaynatıp soğutmayı kimse beklemiyordur zannetmiyorum
Aycan1999 Fahriye1987 önce suyu kaynatıyoruz kaynamış ılınmış suyu cam şişye alıyorum o soğuk oluyor bide kaynatıp termosa koyuyorum ikiside kaynanmış hem soğuk hem sıcak suyum oluyor hem kolay oluyor hemde istediğim sıcaklıkta yapıyorum isterseniz öyle deneyin
kubraunver Gece zor olur diye termosa hazır suyu kaynatıp koyuyorum. Çok sıcak olursa yarısına sıcak yarısına hazır ılık su ekliyorum. Termosta suyum yoksa cezvede hazır suyu2 dk ısıtıyorum öyle yapıyorum