Bahar__ Merhaba anneler 35 haftalıkken 2400 gramla doğan şimdi 2.5 aylık bir kızım var. Onunla konuştuğumuzda çokk nadir gülümsemeyle karşılık veriyor. genellikle keyifsiz veya ağlıyor . gündüzleri doğru düzgün hiç uyumuyor nerdeyse. bilemiyorum gülmemesi erken doğduğundan mı ? genellikle uykusuz diye mi ? yoksa başka bir problem mi var ? bilen annelerimiz yardımcı olabilirler mi acaba ? 😔
snyck Bahar__ kızım zamanında doğdu ama huysuz ve asik suratliydi 3bucuk aylık olduğunda falan başladı gulmeler şimdi de her seslenene gülüyor tanıdık tanımadık farketmez küçükken çok gazliydi falan baya çektik 5.ayında düzene girdi
Emineyakar Bahar__ benim kizimda 3 aylik oldu gülmüyor yani fazla bi tek bana gülümsuyor benim disimda pek kmseye gulmez suratsiz derler kizim icin daha kucum 4. Aydan itibaren tamamen gülerler ederler erken hersey icin
Farahzeynep Benim kızım da 36. Haftada doğdu ama 2 aylıkken gayet gülüyordu. Bazı bebekler çok gülmeyi sevmiyor ondan kaynaklı olabilir. Bu sorun olduğunu göstermez 😁 3. Ayda daha belirgin gülecektir, çevre daha çok dikkatini çekeceği için.
Mrymfhmi Daha çok erken canım merak etme 😊 her çocuk aynı olmuyor , benim oğlum da 3.ayından sonra gülmeye başladı . Şimdi maşşallah konuştuğun an kikirdiyor 😂 seninki de Güler merak etme