kerem18_ Bebeğim 4 buçuk aylık ve bronşit oldu doktor 2 tane hava verdi kullandım kontrolde geçti dedi ve şimdi tekrar öksürürk başladı o havalara tekrar başlasammı yoksa doktoramı götürsem
Semadefnemurat kerem18_ canım bence doktor görsün ama o doktordan memnun kalmadıysan farklı bir doktora git ama illa git. Çok geçmiş olsun
kerem18_ Ya doktora gittik film çekti normal bişey yok boğaz kültürü aldı yani tükürüğüne baktı oda temiz ama öksürüyo hırıltısı var neden öyle acaba