Belinay0707 Merhaba sabah aşı olduktan sonra calpol verdim fakat ateşi 38 e çıkıyor normalmi yada ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun 🙏🏻🙏🏻
Mys01-01 Belinay0707 çok yüksek seyrederse 4 saate bır calpol ama. Yükselmezse 6 saate bır verın yarına toplar
Bugra57 Bizim 2 ay aşısı çok ateşli geçti 38 geçmesini beklemiştim keşke beklemeden dirrek verseydim dedim sonra 4. Ay aşısında erken verdim ateş yapmadı
Mys01-01 Belinay0707 yarım saat sonra tamamen düşecek korkma kalın giydirme bıde ası olmadan önce asla calpol verılmez yazanlar olur ası yaptır gel hemen ver benım 4 cpcuk 4 de her ası ateş yaptı ya
Belinay0707 Elfgrn sürekli inliyor ilk defa böyle olunca panikledim yatmak istemiyor kucağıma alırsam artar diye alamıyorumda allah yardımcımız olsun 🙏🏻🙏🏻
Elfgrn Belinay0707 vücudu ağrıyor benimkide öyle anakicaginda yatiyor dokunmuyorum mümkün olduğunda hemşire demişti sağ bacağı agriyabilir haberiniz olsun demsiti muhtemelen oradaki asi yakan birşey ki öylede sağ tarafına dokunduğumda ağlıyor
Belinay0707 Elfgrn ya öylemi bize bişey demediler bende kucağıma aldığımda dokununca ağladığını farkettim sonra şimdi almamaya çalışıyorum
Elfgrn Belinay0707 En azından yarına kadar dikkat et canım Ağrı senin hızını o zamana kadar biraz daha hafifler
Ozlemyld Bizde bugün olduk inlemesi çok sabah geldiği gibi calpol verdik 6 saat sonra yine şurup sonrası kendini toparlıyor etkisi geçince yine başlıyor umarım yarına geçer
Belinay0707 Ozlemyld evet verem aşısı ateş yapıyormuş biz zirveyi gördük 38.9 du dolven ver dedi doktorumuz