Vr_erd doktorunuz ne diyorsa onu yapın tabiki ama sürekli bebeğin poposunu uyarmak ilerde daha büyük travmalara sebeb oluyor kendi fikrim bende kullanıyorum iki tane bebeğim var biri kronik kabiz ve inanılmaz travması var asla altını değiştirirken durmaz 2 yaşında çok mecbur kaldığım durumlarda lavman yapıyorum onun dışında maflor , entergermina kids, gibi probiyotik kullanıyorum diğeri de 6 aylık ona da aynı şekilde birde zeytinyağı iciriyorum