Bebeğimi memeye zor alıştırdım. Sonunda saatlerce emiyordu ne güzel süt artırmaya çalışıyordum. Şuan sütüm ona yetecek kadar var.Bayramda bi bıraktı hiç ağzına almıyor. Yatırıp memeye yaklaştırınca bile ağlıyor. Silikonla denedim,silikonsuz denedim. Ayakta denedim,biberonla biraz besleyip hemen arkasından vermeyi denedim. Aç denedim,tok denedim. Çıplak denedim almıyor. Lütfen çözüm varsa yardımcı olabilir mi?😔😔