Mlkk2626 yanlış anlamazsanız muane ücreti ne kadar oranın. Orada eltim doğum yaptı çok memnundu
Biz3kisiyiz_ bizde o hastanede doğum yaptım doğduğu günden beri Ayşe hanım baktı sonrasında hep kızımı ona götürüyordum hem hastane yakın diye ama muane ücreti çok fazla oldu bi anda ya.