Deletedmom_79 egee_momm 23 günlükken yaptırdık 5 gün bbardak bile kapatmadan sadece pomadlı gazlı bez kapatarak geçirdik. Ağrı acı hiç bişet hissetmiyolar vücutlarında. Sadece pansumanda insan içi ilk bir iki gün tuhaf oluyor o kadar
Deletedmom_42 egee_momm bizde üç gün önce yaptırdık az önce post açtım hatta 50günlüktü hemen iyileşsin istiyorum 💥😍hem mutluyum hem tedirginim inan
gamzes-26 Evlenmeden önce cocuk hastanesinde calısıyordum cerrahımız ne kadar küçük olursa o kadar hızlı iyileşir diyordu hastaneden çıkıp eve gitmeden sünnet olan bebekler oluyordu
Deletedmom_79 egee_momm oyyy hiç üzülme olur mu? Aşırı küçük oldukları için acı hisleri yaklaşık 35 gün kadar olmuyomuş her zamankinden çok sarıl öp sarmala🤍 beslenirken ya da kucağına alırkende korkma hiç bişey olmuyor doktorunda zaten söyler hepsini
Deletedmom_79 Deletedmom_42 hayır olmadı doktora danıştınız mı? Sarı şeyler pek güzel şeyler olmuyor genelde yetşkinler dahil.
Deletedmom_42 Deletedmom_79 evet biliyorum aslında enfeksiyon olmuş oluyor değilmi 🥺sordum kendisine olabiliyor dedi krem sürün bide kontrol yağı damlatıyorum işte 🥺🤲
Deletedmom_42 Deletedmom_79 bezini açıp havalandırdınmı sık sık yoksa hemen kapattınmı canım bakim sonrası