Aydingelini_48 Merhabalar,68 haftalık bebeğim var.Hırıltı,öksürük ve burun akintisi var,bir de emdikten sonra kusuyor.Burnunu sürekli temizliyorum ama öksüruk ve hiriltisina çare bulamadim.Böyle bir durum yaşayanınız ya da bilgisi olan yazabilir mi acaba?
efnn Bende aynı durumdayım 67 günlük kızım doktora gittik bugün hava veriyorum antibiyotiği başladık burnunu temizliyorum ama onu böyle gördükçe çok üzülüyorum napıcaz bilmiyorum 🥹
efnn Dnz355 4 gün hastanede yattık antibiyotik tedavisi aldık damardan dün taburcu olduk şükür daha iyiyiz acil ateşle cumartesi gecesi gitmiştik hala hafifte olsa hırıltımız var ara ara da öksürüğümüz devam ediyor 5 günlük bir şurup verdiler antibiyotik ona devam ediyoruz umarım en kısa zamanda daha iyi oluruz 🥹