Kızlar bebeğimin kilo alımı biraz yavaş olduğu için bugün doktor raporu bana yazdı bu hazır süt şeklinde benmaari usulü ısı tıp vermem gerektiğini söyledi açıldıktan sonra bitene kadar dolapta saklayabilirmişim 200 milim olduğu için tek seferde bitmeyecek malum sorum şu dışarda nasıl veriyorsunuz mamayı benim bebeğim emmediği için sadece mama kullanıyor normal mamayı termos alıyordum yanıma o şekilde hazırlıyordum nasıl yapacağım bilmiyorum ama hazırlarken de çok ağlıyor bundada biraz beklemesi gerekiyor ısınması için bir çözüm yöntemi bulan var mı