Merhaba bebeğim yeni yürümeye başladığı için yürürken geriye doğru tv ünitesine çarptı ensesini, doktora getirdim röntgen falan çekmedi kusma falan olmadığı için. Ama aklıma takıldı bir iki saat sonra 48 saat doluyor bundan sonra bir şey olmaz değil mi. Düşme sonrası kusmada bir farklılık oluyor mu normal kusma gibi mi başına gelen oldu mu 😢