Rumuz_13 Ben 6.aydan beri veriyorum ceviz oğluma. 3 gün kuralıyla tek tek denedim ben. İlk önce ceviz, sonra badem, sonra fındık.. Alerjik bir reaksiyon olmadığı için cam rendede rendeledim. Şu an 11 ay 4 günlük. 7 tane dişi var 10.ayının başından beride normal rendenin ince kısmıyla rendeliyorum ki biraz iri taneli olsun tadları baskın olsun alışsın diye..