Ecemce ben Google hesaplıyor atak yazıp ultrasona göre doğması gereken tarihi yazıp öyle bakıyordum. Doğru değildir belki diye ücretli harika haftaları indirdim doğru çıkıyo günleri kazıklanmış oldum 😂😂 benim kızım aşırı gazlı ve alerjik olduğu için atak matak farketmiyo yavrumu tek rahatsız eden nerdeyse bu gaz. Zaten büyümek sancılı şuan bana atak haftası bakmak ona bağlamak saçma geliyor çünkü o bitse aşı oluyor o bitse diş vs. Böyle böyle büyüyecekler işte 😊