BynBird silad70 hipp combiotic kullanıyorum ben çok da memnunum bebeğimde gaz problemi de yapmadı bağırsaklarını da güzel düzenledi hiç pütür de kalmıyor
Zumra1212 silad70 alla alla bende Aptamil kullanıyorum hiçte öyle olmuyor eczaneden al şimdi Bebelac Gold kullanıyorum ondan memnunum
BynBird silad70 doğrudur biz de ilk evolvia kullandık kabız yapınca hipp combiotic almıştık geçirmişti. Bak evolvia da pütürlü kalmıyor deneyebilirsin bir de sma optipro
acelyaaaa silad70 sma optiproyu denedim degistirmek zorunda kaldim kendi mamamiza donduk mamayi ne kadar sallarsam salliyim mutlaka tortu kaliyordu
Umutveannesi silad70 direk kaynar suyla yapıyorsanız pütürlü kalır, sıcağa yakın ılık suyla hazırlamanız gerekiyor
Newmoms12 silad70 valla ben BebeVita kullanıyorum tam erimiyo çünkü Su ılık olduğu için bir sorun olmadı 4 aydir aynı devam ediyoruz