Mdorukkk Cuttepx siveno su an indirimde trendyoldan 113 tl ama içinde titanium dioxide varmış ve zararlı diyorlar
Nezzz_ Cuttepx Sebamed kullanıyorum oğluma 1 senedır memnunuz 🌸secenekte yoktu yanlısa oy verdım🙈🙈 2.secenekte bu şıklardaki tercihim siveno daha doğal oldugu için 🥰☺️
Selcan Cuttepx mustela kullanmıştım memnundum geen yıl bioderma aldım eczaneden kremlerinden memnunum diye ama mustela daha iyi düşünüyorum. Bu yıl tekrar mustela alicam
Dondurmalikahve Mdorukkk İçeriği temiz bı ürün mesela mustela için de bir şeyler diyorlar ama en çok kullanılan ürünlerden biri
Neva_seda Mdorukkk İnstagramda takip ettiğim hemşire aynen şu yazıyı paylaştı “ürün sprey formda olursa kullanım sırasında akciğerlere solunması muhtemeldir. Bu da en tehlikeli olanı. Üründe eğer titanyum dioksit varsa ürün sprey formda olmamalı ve non-nano parçacıklı olmalı yani deri yüzeyinden cilt altına çok fazla emilimi olmamalı” Ben de siveno almayı düşünüyorum
Sedoa_ Mdorukkk titanyum dioksit nano halde olursa zararlı sivenoda nano halde değil bilginize. Ben de aldım kızıma daha kullanmadım
FatmaKrbkl Cuttepx içerisinde titanyum dioksit olanlar tercih edilmemeli, titanyum monooksit olanları öneriyorlar diye hatırlıyorum, buna uygun da minoris baby olanı almıştım ben baya araştırıp
FatmaKrbkl FatmaKrbkl şimdi içeriğine baktım da bizşmkinin içeriğinde zinkooksit varmış buna dikkat edip almıştım
MeReYa Cuttepx “Bir doktor bir kimyager” diye bi marka gördüm dün ilk defa. Yenidoğan döneminden itibaren kullanılabilir bilgisi vardı. Ben ondan alıp kullanacağım inşallah.
AylakMatmazel demetcandak merhaba, bizim doktorumuz da coppertone önerdi ama nereden alacağımı bilemedim. Trendyol da var ama orjinalliğinden emin olamadım. Siz nerden alıyorsunuz acaba?