Alyabebegim Merhaba anneler, ben kırkım çıktıktan 10 gün sonra sonra adet oldum adetim bitti bugün 11.gun gene adet oldum daha doğrusu başlangıçta ki lekelenme var şuan böyle yaşayıp adet olan var mı yoksa yerleşme kanaması olur mu 😶