Merhaba hanımlar bugün 9 aylik olduk bizde saglik ocagina gidip 9 ay asisini yaptirdim bide parmagindan kan aldilar hemogramina bakmak icin yalniz 6 cikti cok düşük dediler halbuki hergün kan ilacini veriyorum ayriyetten pekmezde veriyorum ne yapmam lazim uzman doktora goturucem ama belki sizinde boyle olmustur yardimci olursaniz cok sevinirim simdiden tesekkur ederim