Canan3768 eğer ilk doğumdan itibaren kullanacak olsaydım kesinlikle 360 derece dönenlerden tercih ederdim. Yatış pozisyonu çok fazla olmuyor oto koltuklarında ama zaten ilk iki sene arkaya dönük olacağı için o durumda biraz daha fazla yatmış oluyor. Eğer bütçem fazlaysa, Güvenlik testlerinden geçmiş olması önemli. Şimdiki aklım olsaydı daha bebeğim doğmadan önce, fiyatlar da arşa çıkmamışken be safe iziturn alırdım.