Bnzksrc 1 yaşındaki kızım geçirdi bu hastalığı belirtileri ateş, iştahsızlıktı asla keyfi yoktu benim kızımın elleri ayaklarında yoktu ağzının içi ve dışı komple yaraydı yavrumun, yemek yemek istiyordu ağzının yaralarından yiyemiyordu doktor da bunun bi ilacı tedavisi olmadığını söyledi kendiliğinden geçti 1 hafta sonra, Allah yardımcınız olsun biz çok zor atlattık