Yavrum bayram günü bileğini bırakmasıyla üst bacağını kırdı henüz 2 buçuk yaşında sırtına kadar alçıya alındı bugün bir hafta olacak bir aydan fazla alçıda kalacak bir haftayı zorla doldurduk bilmiyorum nasıl geçecek bu zaman benim merak ettiğim alçı çıkınca ilk yürümesi nasıl olacak başıma gelen varmı bu süreçleri nasıp atlattığnıza dair 😢