Aylinayliz50 Kızlar merhaba 35 günlük bebeğim var beslenme sonrası genelde bacaklarını karnına çekerek sancı çekiyor karnı ağrıyor çok ağlıyor gaz oluyor sanırım zinco damla kullanıyorum ama çok işe yaramıyor sanırım ne yapmam lazım ilk bebeğim bu arada
Humosunannesi Aylinayliz50 zincodan ben de memnun kalmadım bebegim cok gazlıydı doğar dogmaz dedi doktor fena gazli dye. Nurse harveys kullaniyorum 2 aydır baya rahatlatti bizi. 1 haftalik kullanimdan snra etkisini gosterdi.
Aynur3 Aylinayliz50 ben Azerbaycanda yaşıyorum kızım 3ay 8günlük” боботик “ adlı kaz damlası kullanyorum işe yarıyor bilmiyorum türkiyede varmı. Sonrada masaj yapıyorum her bezini deyişdiyimde “dalin” sıvı yağıile . Bazende çok kazı sancısı olduğunda “nane cevher” yağı ile “камфорное масло» nu karıştırıp masaj yapıyorum . Hem rahat kazını çıkarıyor hemde kakasınıda yapıyor rahat.