Tubaa11 benimki de öyleydi 4. Aya kadar, gerçekten çok ağlayan bir bebekti bütün akrabalar bana üzülüyordu ağlıyor mu hala diye şimdi bile soruyorlar, meğer alerjisi varmış yeni yeni anlaşılıyor ben şüphelenip süt ürünü kesmiştim 4. Ayda öyle azalmıştı gazı ağlamaları, egzaması var yüzünde aşırı, geçen ay deri testi yaptık hiçbirşey çıkmadı, geçen gün alerji uzmanı alerjisi var dedi bu sefer kan testi istedi bir ay sonra sonuçlar çıkacak bakalım, en başa döndük şu bir haftada tam düzeldi artık bebeğim diyordum ya