Esilaaaamom Bebeğim 7 bucuk aylık iki gündür üç dört kere az az kaka yapıyor ishal gibi de değil neden olabilir sizce
Kardem Esilaaaamom benim kızımda 7,5 aylık parça parça yapıyo 3 kere falan normaldir diye düşünüyorum
Zlnmst Esilaaaamom kızım 7,5 aylık bugün herhlde 5-6 kere yapmıştır az az yapıyo koyun gibi 😂 en son yaptığında biraz fazla yaptı bugünü bitirdi 😂 dün de hiç yapmamıştı ben anlayamadım
Zlnmst Esilaaaamom bakalım sanki bizimki dişe benziyo damaklar şişik hafif de bi ishal var çok kaşınıyo dişi galiba kıyafetlerni kemiriyo bi çıksaydı da rahatlasaydı yavrum