Sevkiye Kızlar tam 17 gün adetm gecıktı bnım hep duzensız daha once doktora gıttm emzırdıgın için duzensız demıstı emzımeyı kesince düzene gırer dedı 2 ay oldu emzımeyı keselı ama hala duzensız oglum 28 aylık test yaptm negatif sizce ne yapmalıyım