littlemoms Kızlar erken regl şişkinlik memede hassasiyet sebebiyle gittim 35 mm sol yumurtamda kist cıktı doğum kontrol hapı verdi doktor basına gelen var mı daha sonra kist kücülüp kaybolur mu yaşayan bilen var mı
findikbrnlu0_ littlemoms ne kistiymiş biliyor musunuz? Benimde vardı çikolata kisti endometriosis doğum kontrol hapıyla başladım bende ama küçülmedi 6 ay baktık kontrol altındaydım küçülmesini bekledik olmadı ameliyat ettiler meğersem rahimimi yumurtalıklarımı bağırsaklarımımi kaplamış kimi kistler zor geçmiylr kolay kolay kimisi basit kist olup 1 ayda bile bitiyor
littlemoms findikbrnlu0_ canım cikolata değil folikül kistiymiş cok gecmsi olsun sanada cikolata ilaçla gecmiyomjs benimki geçiyomıs ama öyle bi şişim ki patlayacak gibi
nurseli5454 findikbrnlu0_ merhaba aktifmisiniz? Benimde 6 cm ye yakın sol yunurtalığımda kistim var kendi içinde kanamış birde ama ne müdahele ettiler nede ilaç vermediler nolcakki böyle kalakaldım ?